До уваги батьків учнів, які повертаються із-за кордону

  • 55

Фото без опису

 

Міністерство освіти і науки роз’яснює деталі зарахування дитини до школи після повернення в Україну.

 

Які документи потрібні⁉️

 

🔸Зарахування учня в українську школу здійснюється на підставі заяви одного з батьків (опікунів, законних представників) особисто, електронною поштою чи будь-яким доступним способом.

 

🔸Дитину можуть зарахувати в ту школу, де вона навчалася до вимушеного переміщення, або в будь-яку іншу на вибір батьків або інших законних представників. Зважайте на те, що дитину можуть зарахувати лише в один заклад освіти на території України.

 

🔸У разі зарахування в українську школу рекомендуємо враховувати всі дані про успішність із закордонних шкіл.

 

🔸Необхідно мати довідку зі школи, в якій навчалася дитина за кордоном. Довідка має містити дані про період навчання, перелік предметів, результати оцінювання, систему оцінювання та особисті дані учня. У такому разі оцінювання за предметами, що збігаються з українською програмою, будуть переведені в 12-бальну шкалу та враховані.

 

🔸Якщо довідка відсутня, дитина має право скласти оцінювання до початку навчального року. Форму оцінювання визначає навчальний заклад.

 

🔸У разі проходження дитиною річного оцінювання за предметами, яких немає в закордонних школах (чи всіх за програмою класу), її зараховують до наступного класу (в ту ж школу, де і навчалась, чи будь-яку іншу в Україні). Якщо дитина не проходить оцінювання чи складає його неуспішно, її зараховують до того ж класу.

 

🔸Інтегровані предмети, наприклад, science, зараховують з урахуванням тем, які вивчала дитина (вони вказані в інформаційній довідці). Якщо така інформація відсутня, дитина може скласти оцінювання з відповідних предметів, наприклад, фізики та хімії окремо.

 

🔸Школа не може відмовити в зарахуванні дитини. Пропущені предмети можна скласти додатково та продовжити навчання в Україні.

 

📌Детальніше за посиланням на сайті МОН

👉🏻https://bit.ly/3DxEoEu