Шановні мешканці нашої громади!
Шановні мешканці нашої громади!
Життя продовжується, незважаючи на війну в нашій країні. Майже щодня нам доводиться звертатися до різних державних чи приватних установ та організацій з різних підстав. Наприклад, отримати паспорт чи статус внутрішньо переміщеної особи, подати документи на отримання грошової допомоги, субсидії, пенсії, зареєструвати шлюб чи народження дитини, при вступі до навчального закладу, відкриття рахунку в банківській установі. Цей перелік можна продовжувати довго. Для розгляду цих питань нам потрібно надати певні документи і завжди потрібен Витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання, так як «штамп в паспорті» вже не є підтвердженням місця реєстрації. Витяг формується засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України, надається безоплатно та має однакову юридичну силу як у паперовому, отриманому в ЦНАПі, так і в електронному вигляді, отриманому в застосунку «ДІЯ». Витяг чинний до моменту зміни місця зареєстрованого місця проживання або зміни персональних даних. Він містить унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який формується автоматично. Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR-коду), який забезпечує отримання даних із системи Державної міграційної служби через єдину інформаційну систему МВС.
Для того, щоб інформація в Реєстрі територіальної громади була актуальною та повною, необхідно виконати актуалізацію. Документи, необхідні для актуалізації:
- документ, що посвідчує особу (з відповідною відміткою про реєстрацію місця проживання за наявності);
- витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (додаток до ID-картки);
- оригінал/копія довідки про реєстрацію місця проживання (форма 13);
- будинкова книга;
- РНОКПП (за наявності).
Вносити зміни до Реєстру територіальної громади (актуалізувати дані) необхідно у разі зміни прізвища, ім’я, по батькові, паспортного документа та інших персональних даних.
Оновити інформацію про своє зареєстроване місце проживання або місце проживання вашої дитини в Реєстрі територіальної громади можна через портал «Дія», не звертаючись до ЦНАП. Зверніть увагу: діти віком від 14 років мають самостійно оновлювати інформацію про своє місце проживання.
З огляду на вищевикладене, звертаємось до мешканців Нижньодуванської територіальної громади з проханням перевірити свої дані в Реєстрі територіальної громади та членів своєї родини шляхом звернення до Відділу «Центр надання адміністративних послуг Нижньодуванської селищної військової адміністрації» Сватівського району Луганської області за телефоном 0953380392 або на електронну адресу znapnduvanka@gmail.com.
Пам’ятайте, що вчасно оновлена інформація про своє зареєстроване місце проживання дозволить Вам отримати витяг про зареєстроване місце проживання протягом кількох хвилин, без черг і без необхідності відвідування ЦНАП